6. lokakuuta 2013

NIIN KUIN LUPASIN

Moikka, niin kuin lupasin, niin kirjotan teille nyt viikonloppuna postauksen! Mutta siis ihan yleisesti, mulle kuuluu hyvää ja oon taas saanu inspiksen kirjottaa blogia. 
Käyn Martinlaakson lukiota ja oon ollu enemmän ku tyytyväinen, että menin sinne. Uusia kavereita on tullu paljon ja vähän päälle, koeviikkokin oli ja meni aika rennosti! En stressannu, luin minkä pystyin, mutta enemmänkin olis voinu lukea.
Oon nyt töissä Viirin Kirppiksellä ja siellä oon nyt viihtynyt hyvin. Koiria on ollu hoidossa ja liikuttu on, vaikka flunssa pilas mun juoksuputken.. Ens viikolla sitten! 
16 vuottakin tuli täyteen tossa viime viikonloppuna, mutta ei se ikä mua tai mitään mihinkään suuntaan muuttanut. Eli tälläistä pientä päivitystä nyt tähän alkuun. Cheekin ihanasta musiikista on nautittu kolmeen otteeseen parin viikon aikana. Jotain täydellistä<3
Ens viikolla kunnon postauksia, missä on paljon kuvia, nyt moimooi :)!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti